Wednesday, August 14, 2013

Jual Gazebo di Malaysia

JEPARA GAZEBO jual aneka model dan saiz gazebo di Malaysia. Kami siap memasang gazebo di Malaysia. Saat ini kami belum mempunyai workshop / gudang / kedai perabot di Malaysia. Tapi Warga Malaysia boleh menempah gazebo dari kami via online, kerana semua pengerjaan dikerjakan di gudang kami di Jepara, Jawa Tengah (Indonesia).

Gazebo pengeluaran JEPARA GAZEBO dikerjakan oleh tangan-tangan trampil dari Jepara yang biasa mengerjakan kerja perkayuan dengan kualitas terjamin.

Gazebo yang kami jual berbahan kayu jati / kayu kelapa dan sangat sesuai untuk dipasang di rumah, taman, kafe, restoran, kolam renang, hotel, cottage, resort, vila dan tempat pemancingan yang banyak tersebar di Malaysia.

Di bawah ini adalah contoh gazebo pengeluaran kami:



Harga di atas SUDAH TERMASUK BIAYA PASANG, tapi belum termasuk biaya kirim ke Malaysia.  Untuk lokasi pemesanan di Malaysia kami akan carikan ekspedisi dengan harga terjangkau. Sehingga harga gazebo kami dalam keadaan sudah terpasang di Malaysia akan tetap murah.
 
 Untuk melihat semua produk dari JEPARA GAZEBO lengkap dengan maklumat harga, saiz, material kayu, dan material atapnya, klik DI SINI.

Untuk mengetahui cara tempahan Klik DI SINI.

No comments:

Post a Comment